Miele G 1042 SCI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G 1042 SCI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Margo 13-12-2007
Geschreven voor: Miele G 1042 SCI

Een paar weken in mijn bezit na 16 jaar een andere Miele te hebben gehad. Destijds de op een na duurste Miele gekocht, nu de goedkoopste. Deze is veel stiller dan de vorige, programma's duren een stuk langer; wel is de vaat na afloop goed afgekoeld dit i.t.t. de vorige waarin de vaat na afloop van het program te heet was om beet te pakken. Ik zag een beetje op tegen de bestekla, vond een bestekbak net iets handiger, maar het valt eigenlijk best mee.
Een rvs bedieningspaneel erbij gekocht maar heb daar spijt van. Vindt deze rvs kleur niet zo mooi, heb wel een magnetron van siemens in rvs kleur, die rvs kleur is wat lichter, wat witter van kleur en staat veel mooier.
De indeling is ook wat onhandiger dan 16 jaar geleden.

Jan1000 18-10-2007
Geschreven voor: Miele G 1042 SCI

Sinds een paar dagen in bezit. Mijn vorige vaatwasser was ruim 10 jaar oud. Betrof ook een Miele, maar helaas begon die kuren te vertonen. Het lastige in onze maatschappij is dat repareren duurder is dan een nieuwe kopen (afgezet naar leeftijd van de machine)
Ik moet zeggen dat mijn vorige er wat degelijker uitzag. Met name het knoppenwerk aan de voorzijde.
Ik vind dat het langer duurt voordat het programma gedraaid is, maar......het resultaat mag er zijn. De vaat is goed schoon maar wat ook belangrijk is.........alles is droog. Tenzij natuurlijk iets in een randje blijft zitten.
Ik hoop dat deze vaatwasser in ieder geval weer ruim 10 jaar meegaat.